surat permohonan

SURAT PERMOHONAN PENGEMBALIAN PERASAAN


Pontianak, 5 Februari 2014

No: 333/LO-GUE/END/FEB/14


Perihal: Permohonan Pengembalian Perasaan

Kepada, Yang terlupakan, Mantan

Kantor Masa Lalu


Salam (Tak Lagi) Sayang,
Semoga Anda dan Kekasih Baru Anda (tidak) selalu dalam keadaan yang baik-baik saja.
Dengan datangnya surat ini saya selaku mantan kekasih menyampaikan permohonan pengembalian perasaan saya yang pernah saya titipkan dahulu kala. Adapun rincian perasaan tersebut ialah sebagai berikut:
1. Nama perasaan   : Kasih dan Sayang
2. Kode perasaan    : c1nt4
3. Jumlah                : Tak terhingga
4. Rincian               : Cinta 25%, Benci 25%, Rindu 35%, Ingin-balikan-tapi-ah-sudahlah 15%
5. Total perasaan    : 100%
Mohon agar dapat dibantu proses pengembalian perasaan di atas, mengingat tidak ada lagi ruang yang cukup lapang di hati saudara atas perasaan-perasaan tersebut. Atas perhatian (yang sudah tiada) dan kerjasama (yang gagal) saya ucapkan terima kasih.


Salam Kangen Selalu,
Salam Hormat,



Mantan Kekasihmu

2 comments:

hey, you should leave a trace :D